keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Agilitymeitsit!

Kuulkaas nyt ystävät, lukijat jotka satutte huomaamaan tämän postauksen. En ymmärrä teitä, jotka opitte heittämään palkan ajoissa. En ymmärrä teitä jotka osaatte ajoittaa palkkauksen niin, että koira ei katso itseesi (ohjaajana) päin.

Olen onnistunut saamaan koiran katsomaan itseeni joka ennen katsoi tiiviisti eteenpäin. -,- ARG! Että on ärsyttävää. Tekee mieli repiä oma käsi irti sen hitauden vuoksi :D























Ja tässä kuvassa yläpuolella. Kertokaa minulle kuinka muka koira kerkeää tuonne selkäni takana olevalle esteelle. Yritän ilmeisesti epätoivoisesti valssata...

Antaisiko joku minulle ylimääräistä nopeutta, jotta kerkeisin Vienan mukaan valssiin? :D

Alla olevasta kuvasta näkyy tosi hyvin, että miten myöhässä olen palkan kanssa. Viena on ylittänyt esteen aikoja sitten ja silti lelu roikkuu kädessäni? Mikä aivojani vaivaa? Täytynee alkaa keksimään mielikuvatreenejä tai jotain, jotta oppisin palkkaamaan nopeammin.

Olen myös harkinnut namikuppia ja etupalkkaajaa... -,-







6 kommenttia:

  1. Haha se on taitolaji ;) Vaikeaa se on! Itselläni samaa ja se että ei kaivaisi palkkaa liian aikaisin (häiritsee koiraa), mutta silti pitäisi keretä palkkaamaan ajoissa!

    VastaaPoista
  2. Apupalkkaaja tai etupalkka on harvinaisen kätevä agilityssä
    :)

    VastaaPoista
  3. Ei sitä syyttä suotta aina toitoteta että appari on etenkin aksan alkeisopetuksessa tosi kätevä :D

    VastaaPoista
  4. Apuohjaaja... hei! Sitten kun tuun sinne, niin vuokrataanko joku halli pariksi tunniksi :)

    VastaaPoista