lauantai 10. tammikuuta 2015

Flunssan kourissa

Torstaista lähtien olen ollut niin kuin otiskosta saattaa jo arvata, niin kipeänä. Torstain ja perjantain nukuin melkein kokonaan, joten Viena on jäänyt hieman vähemmille virikkeille. Olemme me kuitenkin joitakin seuruupätkiä kuitenkin täällä tehneet. Ja hyödyntäneet kavereiden koiria. :D

Viena on todella suloinen. Se jotenkin huomaa kyllä, että olen kipeä. Tämä on siis ensimmäinen kerta, kun olen ihan kunnolla kipeä sen jälkeen, kun olen muuttanut yksin, joten ei ole ketään kenen kanssa se olisi sillä aikaa kun minä nukun kuumetta pois. Viena kiehnää vasten ja heti kun herän, niin se tulee kerjäämään huomiota ja rapsutuksia. 

Miten teidän koirat reagoivat, kun olette kipeitä? Huomaatteko koiran olemuksessa eroa?

Viena nukkuu vieressäni, kun kyhjötän sohvalla :)

2 kommenttia:

  1. Mun poikaystävälle nousi eilen miltei 40°C kuume, jolloin Kake kiipesi sohvalle (jota se saa tehdä vain luvalla) sen viereen makaamaan ja nuoli hänen korvansa :) Sen jälkeen kävi nukkumaan kylkeen kiinni. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww. Ihana Kake! :) Ja paranemisia poikaystävälle!

      Poista